top of page

Profile

Join date: Aug 2, 2022

About

قلعه‌نویی: تراکتور برخلاف سال گذشته تیم خوبی دارد بازی گل گهر سیرجان تراکتور، ساعت و نتیجه زنده بازی گل گهر سیرجان و تراکتور در لیگ برتر خلیج فارس (بازی تراکتور و گل گهر سیرجان) به همراه اتفاقات،

گل‌گهر شرایط خوبی دارد. بازیکنان زیادی از ما جدا شده‌اند، اما مهمترین کار ما این بود که شاکله تیم را حفظ کردیم و چند بازیکن به جمع‌مان اضافه شدند. امیدوارم آنها برای نفراتی که جدا شده‌اند، جایگزینان خوبی باشند. اردوی خوبی در ترکیه داشتیم؛ به ویژه دیدار با ایوب‌اسپور که به ما خیلی کمک کرد و دستاوردهای بسیار خوبی داشت. به اهداف‌مان در اردوی ترکیه رسیدیم. سرمربی گل‌گهر سیرجان با تمجید از مدیران این باشگاه گفت: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که عملکرد بسیار خوبی در حفظ شاکله تیم و برنامه‌های ستادی باشگاه داشته است.

قلعه‌نویی: تراکتور برخلاف سال گذشته تیم خوبی دارد/ نمی‌دانیم محروم داریم یا خیربه گزارش وانانیوز، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان - تراکتور تبریز اظهار داشت: روز خبرنگار را به خبرنگاران اصیل که برای ساختن جامعه قلم زدند و از زندگی و جوانی خود گذشتند، تبریک می‌گویم. خیلی خوشحالیم که لیگ برتر آغاز شده است. شناخت تیم‌ها از یکدیگر در هفته‌های نخست کمتر و بازی‌ها سخت‌تر است. به تیم تراکتور خوش‌آمد می‌گویم. این باشگاه برخلاف سال گذشته تیم بسیار خوبی دارد و کادر فنی و بازیکنان خوبی گرفته‌ است. وی در مورد تمرینات آماده‌سازی گل‌گهر خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب به سه امتیاز برسیم.

گل گهر سیرجان _ تراکتور تبریز / نخستین چالش قلعه نویی و کریمی در لیگ بیست و یکمبه گزارش خبرنگار ایمنا، امروز چهارشنبه _۲۸ مهر ماه_ تیم فوتبال تراکتور در اولین بازی خود در لیگ برتر از ساعت ۱۶ میهمان تیم فوتبال گل گهر سیرجان است. هفته نخست لیگ برتر فوتبال دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و تراکتور زمان بازی: چهارشنبه ۲۸ مهر ماه، ساعت ۱۶ داور: محمدرضا اکبریان چالشی به نام سرمربی برای تراکتور فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور با چالشی به نام سرمربی رو به رو بود که تی تی ها در آخر فصل از فیروز کریمی برای بازی‌های پایانی استفاده کردند، با توجه به اینکه کریمی اعلام کرده بود نمی‌تواند با تراکتور به همکاری ادامه دهد مسئولان این تیم فراز کمالوند را به عنوان سرمربی معرفی کردند، اما با توجه به مشکلاتی که باشگاه تراکتور داشت این مربی از سمت خود استعفا داد.

تراکتوری‌ها بازهم با فیروز کریمی وارد مذاکره شدند و این مربی قبول کرد که برای لیگ بیست و یکم هدایت تراکتور را برعهده بگیرد. تی تی ها در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر رو در روی گل گهر به میدان می‌روند که تقابل فیروز کریمی به عنوان سرمربی تراکتور و امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی گل گهر جذابیت این دیدار را بیشتر می‌کند. هدایت قلعه نویی از روی سکوها در آن سوی میدان قبل از شروع لیگ شایعاتی مبنی بر عدم حضور قلعه نویی به خاطر محرومیت انضباطی در تیم فوتبال گل گهر مطرح بود که منتفی شد و این سرمربی هدایت گل گهر را برای لیگ بیست و یکم بر عهده خواهد داشت.

بردیف: از آماده سازی تراکتور رضایت دارم/ گل گهر تیم بازیکن گل گهر سیرجان گفت: چهار برابر دستمزدم را به باشگاه تراکتور برگرداندم و حالا هم قرارداد پایینی دارم اما در تیم امیر قلعه نویی خیلی

پیروزی شیرین تراکتور مقابل گل‌گهر با درخشش پیرمردهاتهران- ایرنا- تراکتور با درخشش بازیکنان باتجربه‌اش موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد گل‌گهر سیرجان بگذرد و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران به دست بیاورد. به گزارش ایرنا، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم تبریزی موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد و میزبان خود را شکست دهد. مهمترین اتفاق بازی پیش از به ثمر رسیدن گل‌های ۲ تیم رخ داد. محمدرضا اخباری با گادوین منشا برخورد کرد و از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و بعد از چند دقیقه راهی بیمارستان شد. از دقیقه ۲۰ حبیب فرعباسی به جای او وارد زمین شد تا اولین بازی رسمی خود را برای پرشورها انجام دهد. نیمه نخست بدون گل تمام نشد چرا که در دقیقه ۴۳ پاس مسعود شجاعی برای احسان حاج‌صفی این بازیکن ملی‌پوش را در موقعیت گلزنی قرار داد و ضربه احسان از زاویه تقریبا بسته وارد دروازه علیرضا حقیقی شد.

جدیدترین خبرهای «گل گهر سیرجان تراکتور» - خبربان ایسنا: بازی دو تیم فوتبال تراکتور و گل‌گهر در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور پایان

[[[زنده!!]!!]] گل‌گهر سیرجان باشگاه تراکتور 13 أوت 2022

More actions
bottom of page